אודות

סלע

אודות סלע

סלע סוכנות לביטוח בע"מ מבית ההשקעות מיטב דש אשר נוסדה בשנת 2011 שמה לה למטרה להדריך, ללוות ולטפח את סוכני הביטוח בקבוצה ולהעניק להם את הכלים המקצועיים והשיווקיים הטובים ביותר, ובנוסף לכך לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר ללקוחות הפרטיים. בבעלותה של סלע סוכנות לביטוח כיום מעל 75 סוכני ביטוח עצמאיים אשר מספקים שירות הוגן, מקצועי ואיכותי לאלפי לקוחות מכל קצוות הארץ הן בתחום הביטוח והן בתחום הפנסיה והפיננסיים מתוך אמונה שיש לשים את הלקוח במרכז, ולהעניק שירות לאורך הדרך.

סלע סוכנות לביטוח בע"מ מספקת מגוון פתרונות בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים תוך ליווי מתמשך לחברות ולקוחות פרטיים. סוכני סלע סוכנות לביטוח מאפשרים ללקוח הפרטי ליהנות מיתרונות של גוף גדול שעובד עם כלל חברות הביטוח ועם בתי ההשקעות ללא תלות או מחויבות. סוכנינו מבטיחים בכך את טובתם הבלעדית של לקוחותינו. משרדינו הראשיים וחלק ממוקדי השירות הטלפוניים ממוקמים בקיבוץ מעגן אשר שוכן בעמק הירדן על שפת הכנרת. משרדים נוספים נמצאים בפתח תקווה ובחיפה לרווחת הסוכנים והלקוחות.

אנו, סלע סוכנות לביטוח בע"מ, מחויבים לקהילה, ולכן אנו מעודדים ומגדילים את מעגל התעסוקה בפריפריה על ידי העסקת עשרות עובדים במגוון רחב של תפקידים ומשרות לרבות "משרות אם" המאפשרות לאימהות להשתלב בשוק העבודה, לממש את עצמן ולהשתתף בכלכלת הבית. סלע סוכנות לביטוח בע"מ קשורה עסקית לכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות על מנת לספק לסוכנים וללקוחותיהם את המוצרים המותאמים ביותר עבורם ללא תלות בחברה זו או אחרת. בין החברות: פסגות, מיטב דש, אלטשולר שחם, מור בית השקעות, אנליסט, כלל, הראל, מגדל, מנורה, איילון, פספורט קארד, הפניקס, הכשרה.

צוות הסוכנות

הנהלה

מנכ”ל חיליק בן ארי
מנכ”ל עזרא היימן

טל: 04-8147814

מנהל כספים יהונתן לוטפי

טל: 04-8147812

משא”ב וח.שכר טל בורן

טל: 04-8147801

מנהל IT איתי נחום

טל: 04-8147810

מנהל מערך סוכנים ירון מועלם

טל: 050-7646237

מייל: [email protected]

מפקח סוכנים אורי אלשיך

מייל: [email protected]

הסכמים ועמלות

מנהלת המחלקה חני רושנסקי

צוות סיוון חודי

טל: 04-8147814

תפעול פיננסים

מנהל המחלקה יניב בקיש

צוות ענבר קדוש, לינוי שטרן

טל: 04-8147806

תפעול ביטוח

מנהלת המחלקה עדי סימוני

צוות סיגל קולר מרץ, שרית הרוש

טל: 04-8147889

מוקד תיאום פגישות

מנהלת המוקד

חיה אלמליח | מאיה קנדי

טל: 04-8147803 | 04-8147866

סניף חיפה

מנהל סניף אמיר אשכנזי

חתמת אלמנטרי מירי טלדנו

רפרנטית פנסיה וביטוחי מנהלים מיכל

מתמחה אופיר לזר

טל: 04-8147851

גילוי נאות

סלע סוכנות לביטוח בע"מ (להלן: "הסוכנות") הינה סוכנות ביטוח בעלת רישיון סוכן תאגיד, בבעלות משותפת עם מיטב דש השקעות בע"מ, אשר פועלת כסוכן ביטוח פנסיוני (לא יועץ פנסיוני). הסוכנות והסוכנים מטעמה פועלים במסגרת הסכמים בתחום הפנסיוני עם הגופים המוסדיים הבאים: מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ, אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ, פסגות קופות גמל ופנסיה בע"מ, הראל פנסיה וגמל בע"מ, מגדל חברה לביטוח בע"מ, הכשרה חברה לביטוח בע"מ, כלל חברה לביטוח בע"מ, מנורה מבטחים ביטוח בע"מ, הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל בע"מ, אקסלנס נשואה גמל בע"מ, אנליסט קופות גמל בע"מ, ילין לפידות ניהול קופות גמל בע"מ.
במסגרת פעילותה משווקת הסוכנות את מוצרי הביטוח של החברות הנ"ל ושל הגופים הקשורים אליהם. אנו מבקשים ליידע אותך, כי בעבור שיווק המוצרים הפנסיונים של הגופים לעיל סוכנותנו מתוגמלת על ידי אותם גופים מוסדיים בעמלת הפצה, והסוכנות עשויה להעדיף את מוצריהם הפנסיונים. במסגרת קביעת דמי הניהול והתגמול אותו תקבל סוכנותנו מהגופים המוסדיים השונים, נלקחים בחשבון השירותים אותם אנו מעוניינים ואף מחויבים להעניק לקהל לקוחותינו על פי דין.

אמנת שירות

בהתאם להוראות הממונה על רשות שוק ההון הביטוח והחיסכון (להלן: "הממונה"), מיום, 01.05.2018, כפי שפורסמו בחוזר 2018-10-3, "שירות ללקוחות סוכנים ויועצים" ומתוך הבנה כי היחסים בין הלקוח וסוכן הביטוח/סוכנות הביטוח הינם יחסים ארוכי טווח הדורשים מהסוכן חובות אמון, נאמנות, מקצועיות, סודיות, גילוי ברמה גבוהה ביותר כאמור בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ייעוץ, שיווק ומערכת סליקה פנסיוניים), התשס"ה-2005, וחוק הפיקוח שירותים פיננסיים (ביטוח), התשמ"א-1981.

סלע סוכנות לביטוח בע"מ ("הסוכנות") והפועלים מטעמה, מתחייבים בזאת בפני לקוחות הסוכנות כדלקמן:
  1. הסוכנות מתחייבת להתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם כנדרש על פי דין.
  2. דרכי ההתקשרות עם הסוכנות לצורך קבלת שירות הינם כדלקמן:
    כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 48 קיבוץ מעגן ד.נ. עמק הירדן 1516000
    דוא"ל: [email protected] טלפונים: 04-8147814 04-8147815
    ימי עבודה ושעות: א'- ה' 08:00 עד 16:00
  3. הסוכנות מתחייבת לתת מענה מתאים ללקוח ע"י העובד/בעל הרישיון הרלוונטי, תוך 7 ימי עסקים בכל בקשה לתיאום פגישה או שיחה.
  4. הסוכנות מתחייבת לתת ללקוח מענה ראשוני לפנייה תוך 2 ימי עסקים תוך מתן תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן.
  5. הסוכנות מתחייבת להעביר ללקוח או ללקוח לשעבר לבקשתו, כל אישור ו/או מסמך הנמצא ברשותה תוך 3 ימי עסקים.
  6. הסוכנות מתחייבת להעביר ליצרנים השונים בקשות מאת הלקוח תוך זמן סביר והכול בכפוף ובהתאם לחובותיה על פי הדינים השונים וההסכמים עם היצרנים.
  7. הסוכנות מתחייבת להעביר ללקוחותיה ו/או לקוחותיה לשעבר תוך 7 ימים מיום הבקשה כל מסמך הנמצא ברשותה ושייך לתיק הלקוח.
  8. ככל שמי מהסוכנות יקבלו הודעה כי חל שינוי אצל הלקוח בתחום הפנסיוני בנושאים הבאים: הצטרפות או עזיבת מקום עבודה / גידול בשכר / שיני מבנה הפקדות בפנסיה / שינוי במצבו המשפחתי / שינוי בתעריפי עלות כיסוי ביטוחי, ייזום בעל הרישיון פניית שירות לא יאוחר מ-7 ימי עסקים מקבלת ההודעה לצורך בחינת התאמת המוצר הפנסיוני לצרכיו של הלקוח נוכח השינויים.
  9. אם במשך שנתיים לא יובא לידיעת בעל הרישיון אודות שינוי במצב הלקוח, כאמור בסעיף ‎7 לעיל, כי אז ייזום בעל הרישיון בעצמו פניית שירות ללקוח לצורך בירור מצבו.
  10. ככל ששירותיו של בעל הרישיון יחויבו בתשלום שכר ו/או החזר הוצאות, ייערך הסכם בכתב בין בעל הרישיון לבין הלקוח טרם מתן השירות, והעתקו יימסר ללקוח.
  11. הסוכנות מתחייבת להכיר את דרישות הממונה, בנוגע לטיפול בתביעות ואת נוהלי הגופים המוסדיים בנוגע לטיפול בתביעות, כמו כן הסוכנות מתחייבת למסור ללקוח (או למיופה כוחו) שפנה בעניין תביעה את המידע המלא על זכויותיו ואת דרכי הפעולה שהוא יכול לנקוט בהן לצורך מיצוי זכויותיו על פי הפוליסות שברשותו וזאת תוך 2 ימים עסקים (תביעה = דרישה מגוף מוסדי למימוש זכויות בהתאם לחוזה ביטוח/תקנון קרן פנסיה או קופת גמל, שלא במסגרת ייעוץ ו/או ייצוג משפטי).
  12. הפועלים בשמה של הסוכנות יכירו את הוראות החוקים בתחום הביטוח ואת חוזרי הממונה, כל אחד בתחום פעילותו ויעמדו בדרישות הדינים הרלוונטיים. כמו כן יכירו את המוצרים אותם הסוכנות משווקת.
  13. הסוכנות מתחייבת כי לצורך האמור בסעיף 12 לעיל הפועלים בשמה ועובדיה ישתתפו מעת לעת בהדרכות/השתלמויות מקצועיות והכשרות שונות.
  14. הסוכנות תימנע מלהציג ללקוחותיה מצג אשר יכול להטעות אותם, בכל שלב של היחסים ביניהם כולל השלב הטרום חוזי.
  15. הסוכנות מינתה את עדי סימוני כאחראי/ת שירות לקוחות המטפל/ת בפניות הלקוחות בהתאם לנוהל שירות לקוחות שקיים בסוכנות.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support